Hyundai Smart Sense.
Hyundai Smart Sense — це наш передовий комплекс систем допомоги водієві (ADAS), який надає вам широкий набір найсучасніших функцій безпеки та асистентів керування для додаткового спокою за кермом. Далі ви знайдете глосарій, який допоможе дізнатися більше про кожну з цих функцій.
Безпека водіння.
Асистент запобігання зіткненням (FCA).
Насолоджуйтесь безпекою автоматичного гальмування, яке допомагає уникнути зіткнень. Асистент запобігання зіткненням (FCA) зупиняє автомобіль швидко, навіть якщо ви відволіклися. Використовуючи радар та/або фронтальну камеру, система сканує дорогу попереду та попереджає про уповільнені або зупинені транспортні засоби, велосипедистів чи пішоходів на вашому шляху — і автоматично застосовує повну гальмівну силу, якщо ви не встигаєте відреагувати. (Базова функція)
Асистент запобігання зіткненням спереду в міському / міжміському русі з можливістю розпізнавання пішоходів (FCA-Ped) та велосипедистів (FCA-Cyc).
Коли автомобіль попереду раптово гальмує, а маневр ухилення в іншу смугу неможливий, система застосовує гальма швидше (у порівнянні з попередніми версіями FCA-Car), щоб суттєво знизити ймовірність фронтального зіткнення.
Асистент запобігання зіткненням при повороті на перехресті (FCA 1.5 - JT).
FCA-JT виявляє автомобіль, що наближається з протилежного боку, під час повороту ліворуч на перехресті та, якщо зіткнення здається ймовірним, застосовує гальма, щоб зупинити авто. На відміну від базового FCA, який захищає водія від фронтальних зіткнень, FCA-JT розширює зону захисту, включаючи й ризики зіткнень на перехрестях.
Асистент запобігання лобових зустрічних зіткнень (FCA 1.5 - DO).
Асистент FCA-DO розпізнає автомобіль, що рухається безпосередньо назустріч, і якщо ризик зіткнення високий — автоматично застосовує гальма, щоб зупинити авто. На відміну від базового FCA, який захищає від фронтальних зіткнень, FCA-DO розширює зону захисту, охоплюючи ситуації із зустрічним транспортом на смузі руху.
Асистент запобігання зіткненням спререду при повороті на перехресті (FCA 2 – JC).
Асистент FCA-JC виявляє транспортні засоби, що наближуються збоку на перехрестях, і автоматично допомагає з екстреним гальмуванням, якщо існує ризик зіткнення.
Асистент запобігання зіткненням спререду при зміні смуги з наближенням зустрічного авто (FCA 2 – LO).
Під час обгону на дорогах із двома або більше смугами руху асистент FCA-LO автоматично допомагає кермом для уникнення зіткнення, якщо існує ризик зіткнення із зустрічним транспортним засобом.
Асистент запобігання зіткненням спререду при зміні смуги з боковим наближенням (FCA 2 – LS).
Асистент FCA-LS допомагає запобігти аваріям, автоматично втручаючись у керування та здійснюючи екстрене підкермування. Якщо під час зміни смуги існує ризик бокового зіткнення, FCA- LS бере керування на себе й повертає авто у початкову позицію в смузі.
Це автоматичне втручання не відбувається, якщо поруч є інші автомобілі, пішоходи чи велосипедисти, що можуть спричинити вторинну аварію. У такому випадку система лише подає попередження, не виконуючи активних маневрів.
Асистент запобігання зіткненням спререду з підтримкою екстреного підкермування (FCA 2 – ESA).
Види фронтальних зіткнень можуть бути дуже різноманітними, але однією з найпоширеніших причин є різке зниження швидкості автомобілем попереду. Інша часта ситуація — раптове гальмування або зменшення швидкості велосипедистом на краю смуги. У таких випадках реакція водія — вивернути кермо у (сподіваємося) вільну сусідню смугу. Але зіткнення все одно може статися, якщо маневр виконати недостатньо швидко або різко.
Асистент запобігання зіткненням з підтримкою екстреного підкермування (FCA 2 – ESA) підсилює такі екстрені підкермування водієм, допомагаючи уникнути фронтального зіткнення з іншими автомобілями, пішоходами або велосипедистами. На відміну від базового FCA, який зменшує швидкість при ймовірному зіткненні, FCA з ESA діє більш проактивно, допомагаючи безпосередньо у керуванні.
Асистент запобігання зіткненням у сліпих зонах (BCA-R).
Еволюція асистента запобігання зіткнень у сліпих зонах: це система безпеки та зручності водіння, яка допомагає уникнути зіткнення з автомобілями на сусідній смузі або тими, що наближаються ззаду під час зміни смуги руху. Вона попереджає водія про небезпеку та, за потреби, втручається у керування автомобілем, щоб запобігти аварійній ситуації.
Асистент запобігання зіткненням у сліпих зонах під час руху (BCA-R).
Асистент використовує фронтальну камеру та передні й задні кутові радари, щоб визначати відносне положення й швидкість інших автомобілів збоку або в «сліпій зоні». Якщо система прогнозує можливе зіткнення, вона попереджає водія за допомогою візуальних та звукових сигналів і, у разі високого ризику, автоматично допомагає в керуванні (здійснює ухильне маневрування). Водночас система не втручається, якщо ухильне кермування може спричинити вторинне зіткнення з іншим автомобілем, велосипедистом чи пішоходом.
Асистент запобігання зіткненням у сліпих зонах під час паркування(BCA-R).
Коли автомобіль виїжджає з паралельного паркування вздовж узбіччя, водій зазвичай перевіряє оточення, щоб упевнитися, що виїзд на дорогу є безпечним. Особливу небезпеку становлять машини, які швидко наближаються ззаду, тому водії найбільше покладаються на бокові дзеркала та системи контролю «сліпих зон». Але навіть із цими запобіжними заходами ризик аварії все ще залишається, і зіткнення з автомобілем, що стрімко наближається ззаду — справжній нічний жах для водія.
На відміну від базових функцій BCA, вдосконалена версія асистента доповнює їх і враховує саме такий сценарій — виїзд із паралельного паркування, забезпечуючи додатковий захист.
Відео моніторинг сліпих зон (BVM).
Коли вмикається покажчик повороту, у центральному дисплеї з’являється зображення з відповідного боку вашого Hyundai, що забезпечує максимальну оглядовість і усуває «сліпі зони».
Система також покращує видимість у темряві та під час дощу.
Доступно лише в комбінації з камерами кругового огляду (SVM).
Асистент автоматичного перемикання дальнього світла (HBA).
Виявляє транспортні засоби та автоматично перемикає світло фар на ближнє. Коли на дорозі більше немає інших авто, асистент знову активує дальнє світло, забезпечуючи максимальну дальність огляду.
Асистент безпечного виходу з автомобіля (SEA).
Асистент виявляє автомобілі, що наближаються ззаду, попереджає вас і тимчасово блокує двері першого та другого рядів, щоб пасажири могли вийти лише тоді, коли це безпечно.
Коли радар помічає авто, що наближається, задні двері автоматично блокуються, аби запобігти можливому зіткненню. Якщо водій намагається вимкнути електронне блокування дверей для дітей, система затримує процес розблокування, виводить попередження на панель приладів і супроводжує це звуковим сигналом.
Крім того, SEA активується, коли пасажири переднього чи заднього ряду намагаються відкрити двері під час наближення авто ззаду чи збоку. Попереджувальний сигнал та повідомлення на дисплеї допомагають уникнути небезпеки. Функція залишається активною ще протягом 10 хвилин після вимкнення авто та деактивується лише тоді, коли двері замикаються ззовні за допомогою смарт-ключа.
Інтелектуальна система обмеження швидкості (ISLA).
Система розпізнає дорожні знаки за допомогою фронтальної камери та попереджає водія, якщо швидкість перевищує дозволений ліміт. У поєднанні із Адаптивним круїз-контролем система може автоматично регулювати швидкість, щоб відповідати встановленому обмеженню.
Попередження для водія:
- коли швидкість перевищує дозволений ліміт (за замовчуванням увімкнено)
- коли з’являється нове обмеження швидкості (може бути вимкнено в налаштуваннях)
Для точнішої роботи система використовує дані навігаційних карт у поєднанні з інформацією, розпізнаною камерою.
Система стеження за втомою водія (DAW).
Система аналізує рівень уваги водія під час руху. Якщо система виявляє ознаки неуважності чи втоми, вона попереджає водія та та рекомендує відпочинок, якщо це необхідно.
Driving Convenience.
Асистент утримання в полосі руху (LFA).
Увімкнена система утримує автомобіль по центру смуги на швидкостях до 200 км/год як на автострадах, так і на міських дорогах.
Асистент утримання в полосі руху (LFA) є еволюцією LDW та LKA: якщо LKA втручається у керування лише в момент, коли авто починає виїжджати зі смуги, то LFA постійно працює, утримуючи автомобіль по центру. Система активується навіть тоді, коли відхилення становить лише близько 30 см від центру, забезпечуючи набагато ширший діапазон контролю, ніж LKA.
Асистент утримання в полосі руху (LFA2).
LFA2 оснащена сенсором Hands-on-detection (HOD) для кращого розпізнавання, чи знаходяться руки водія на кермі, та для підвищеної точності утримання смуги. Завдяки цьому покращується логіка роботи системи автономного контролю та змінюється метод керування рульовим механізмом — з контролю крутного моменту (LFA) на контроль кута повороту керма (LFA2).
Асистент руху по шосе (HDA).
Асистент підтримує задану швидкість і дистанцію до автомобіля попереду під час руху по шосе, допомагаючи утримувати авто в центрі смуги навіть на поворотах.
Асистент поєднує ключові переваги Адаптивного круїз-контролю на базі даних з навігаційної системи (NSCC) та Асистента утримання автомобіля в полосі руху (LFA), роблячи поїздки автострадами значно комфортнішими. Асистент автоматично активується, коли вмикається круїз контроль і навігація визначає, що автомобіль рухається по шосе.
Асистент використовує дані фронтальної камери, радарних датчиків і навігації для контролю швидкості, напряму та дистанції до інших авто. По суті, вона доповнює функціонал Адаптивного круїз-контролю на базі даних з навігаційної системи (NSCC) можливостями Асистента утримання в полосі руху (LFA), утримуючи авто точно по центру смуги.
Асистент руху по шосе (HDA II).
Окрім підтримання заданої швидкості, дистанції до автомобіля попереду та позиції в центрі смуги, HDA II вміє виявляти машини, що раптово в’їжджають у вашу смугу. У такому випадку асистент автоматично уповільнює авто, щоб швидко відновити безпечну дистанцію.
Асистент також отримав нову функцію (Lane-edge Driving): якщо автомобіль поруч відхиляється та наближається занадто близько, система зміщує ваше авто до протилежного краю смуги й утримує його там доти, доки небезпека зіткнення не зникне.
Асистент руху по шосе (HDA II та HOD).
Асистент оснащений спеціальним сенсором для кращого визначення, чи тримає водій руки на кермі. Це підвищує точність утримання авто в центрі смуги, виконання маневру зміни смуги та загальну ефективність кермового контролю.
На відміну від стандартної HDA II, де використовується керування за крутним моментом (Torque Control), у версії з HOD застосовується метод керування за кутом повороту керма (Steering Angle Control), що забезпечує ще більш плавне та точне керування.
Адаптивний круїз-контроль (SCC).
Більше безпеки та менше стресу. Адаптивний круїз-контроль підтримує встановлену водієм швидкість і безпечну дистанцію до автомобіля попереду. Якщо на шляху з’являється транспорт із меншою швидкістю руху, круїз-контроль автоматично знижує швидкість, зберігаючи оптимальну відстань.
Адаптивний круїз-контроль із функцією Stop & Go (SCC з Stop & Go).
Завдяки функції Stop & Go система може автоматично відновлювати рух
після повної зупинки. Якщо авто попереду зупиняється, SCC теж зупиняє
ваш автомобіль, а потім рушає знову, щойно датчики фіксують рух
попереднього транспортного засобу. Ідеально підходить для поїздок у
щільному міському трафіку.
Адаптивний круїз-контроль 2 з аварійною зупинкою (SCC2).
Якщо система виявляє, що водій не реагує (наприклад, руки не на кермі
або погляд відвернений від дороги), SCC2 утримує автомобіль у центрі
смуги та зупиняє його за допомогою контрольованого уповільнення.
Попереджувальні сигнали подаються як усередині салону, так і зовні
авто.
Адаптивний круїз-контроль з машинним навчанням (SCC-ML).
SCC-ML використовує технологію машинного навчання, щоб розпізнати ваш індивідуальний стиль водіння. Під час роботи круїз-контролю система активно підлаштовується під нього, автоматично регулюючи дистанцію до автомобіля попереду.
Адаптивний круїз-контроль на базі даних з навігаційної системи з функцією проходження поворотів (NSCC-C).
Функція прохрдження поворотів (NSCC-C) використовує навігаційні дані для прогнозування наближення поворотів на дорозі. Вона знижує швидкість руху під час проходження повороту та автоматично повертає її до заданого рівня після виїзду на пряму ділянку.
Система сповіщення про пасажирів позаду (ROA).
Система ROA визначає наявність пасажирів на задніх сидіннях і нагадує водієві про них під час виходу з автомобіля, щоб ніхто випадково не залишився всередині — навіть сплячі діти чи домашні улюбленці.
Сповіщення про задній ряд сидінь.
Якщо на задніх сидіннях виявлено рух, водій отримає сповіщення під час відкривання дверей: на дисплеї з’явиться повідомлення «перевірте задні сидіння» у супроводі звукового сигналу.
Сенсор ROA.
Якщо водій проігнорує ці повідомлення та заблокує авто ззовні, ультразвукові датчики на стелі автоматично почнуть відстежувати рух у салоні протягом 24 годин. Якщо буде виявлено рух, система сповістить трьома способами: автомобіль подасть сигнал клаксоном і блиманням аварійних вогнів протягом 25 секунд. Якщо авто оснащене Bluelink, нагадування також надійде на мобільний пристрій.
Радар ROA.
Найновіша система ROA використовує високоточні радарні датчики. Вони здатні фіксувати навіть найменші рухи грудної клітки та кровообіг пасажирів. Тож система настільки досконала, що може розрізняти дорослих, немовлят та навіть домашніх тварин.
Безпека паркування.
Камера заднього виду (RVM).
Для більш безпечного паркування зображення простору позаду автомобіля відображається на центральному сенсорному екрані, щойно ви вмикаєте передачу R або натискаєте кнопку Parking/View.
Система кругового огляду (SVM).
Тісний паркінг? Жодних проблем. Система кругового огляду забезпечує 360-градусний вид навколо автомобіля, полегшуючи маневрування у вузьких просторах та роблячи його безпечнішим.
Система попередження про безпечну дистанцію при паркуванні (PDW).
Паркування стало ще простішим. Система попередження про безпечну дистанцію при паркуванні допомагає уникати зіткнень із пішоходами та об’єктами навколо автомобіля під час паркування або виїзду. Система попереджає про відстань до перешкод чи пішоходів поблизу в трьох рівнях.
PDW-Forward/Side/Reverse (PDW-F/S/R) використовує передні, задні та бокові радари для виявлення об’єктів і пішоходів.
Асистент запобігання зіткненню при русі заднім ходом (PCA-R).
Під час руху заднім ходом асистент виявляє пішоходів та перешкоди ззаду та збоку, попереджає про можливе зіткнення і при загрозі аварії автоматично активує гальма.
Асистент запобігання зіткненням при парковці – спереду/збоку/заднім ходом (PCA-F/S/R).
Асистент використовує радари спереду, ззаду та збоку, щоб виявляти пішоходів та перешкоди під час паркування або виїзду з місця. Асистент попереджає про можливе зіткнення та, за потреби, автоматично активує гальма, щоб його уникнути.
Асистент запобігання перехресному зіткненню при русі заднім ходом (RCCA).
Під час виїзду заднім ходом асистент попереджає, якщо з боку або ззаду наближаються інші транспортні засоби, та при необхідності допомагає з екстреним гальмуванням.
Зручність паркування.
Асистент дистанційного паркування (RSPA).
Тепер ви можете віддалено заїжджати на паркувальне місце та виїжджати з нього, натиснувши кнопку “вперед/назад” на смарт-ключі — безпосередньо ззовні автомобіля. Не потрібно хвилюватися про відкриття дверей у бік сусідньої машини.
У версії Entry ви вирівнюєте автомобіль з паркувальним місцем та виходите з нього. Після зачинення дверей натисніть кнопку “вперед/ назад” на смарт-ключі, і автомобіль виконає потрібний маневр.
Асистент дистанційного паркування 2 (RSPA 2).
З повною версією RSPA (RSPA 2) автомобіль може самостійно паркуватися у різних положеннях — паралельно, під кутом до тротуару або перпендикулярно, заїжджаючи та виїжджаючи з паркувального місця — поки ви перебуваєте зовні авто.
Огляд моделей